1 hodina instalace a napojení, 1 měsíc test, postupné nasazení modulů.
Dle našich zkušeností 1 -2 hodiny denně pro účetní.
Je možné je scanovat, nicméně je lepší, když je zákazník/dodavatel posílá faktury přímo v PDF bez skenování a zachová tak digitální strukturu dokumentu nebo je vyfotí do aplikace Chytrý Eduard telefonem.
Ano, účtenky dokážeme dostat do vašeho systému jako scan či fotografii pořízenou přes naši mobilní aplikaci. Dále je nutné v Eduardovi údaje manuálně doplnit.
Cca 80% tuzemských faktur se vytěží na 100%, u ostatních je třeba doplnit 1-2 chybějící údaje, a to je možné učinit kopírováním textu z PDF.
5 sekund, u skenované faktury až 30 sekund.
V případě cloudového rozhraní využíváme plně zabezpečená úložiště největších světových providerů.
Máme pro dodavatele připravený speciální email, kde jim vysvětlujeme, že faktury v elektronické podobě jsou proplaceny rychleji a bez chyb.
Zatím omezeně, ale můžeme se naučit konkrétní typ častých faktur za poplatek.
Ano. Archiv obsahuje, jak auditní stopu, tak časové razítko.
Existují 3 možnosti. 1. Faktura se sama nahraje z lokálního disku (nebo Google Discu, Sharepointu) uživatele. 2. Faktura se načte sama z předem určeného emailu. 3. Fakturu je možné vkládat do systému „Drag and drop“.
Ano, jak formou responsivní webové stránky, tak formou aplikace pro Android nebo iOS.
v současné chvíli systém Pohoda, v nejbližší době Money, Abra Flexi, Abra Gen, Duel, Ekonom, E-pass a další systémy přes import ISDOC nebo ISDOCX.
Po vypovězení smlouvy (ukončení spolupráce), již následující období neplatíte. Žádné dlouhodobé výpovědní lhůty.
Platba je možná formou měsíčního nebo ročního poplatku.