Často kladené otázky

Jak dlouho trvá nasazení aplikace EDICON

1 hodina instalace a napojení na Váš účetní systém, 1 měsíc test, postupné nasazení modulů.

Kolik se uspoří času díky aplikaci EDICON

Dle našich zkušeností 1 -2 hodiny denně pro účetní.

Musí se papírové faktury scanovat? a kdo to dělá?

Je možné je scanovat, nicméně je lepší, když je zákazník/dodavatel posílá faktury přímo v PDF bez skenování a zachová tak digitální strukturu dokumentu nebo je vyfotí do aplikace EDICON telefonem.

Umíte digitalizovat i účtenky?

Ano, účtenky dokážeme dostat do vašeho systému jako scan či fotografii pořízenou přes naši mobilní aplikaci. Dále je nutné v aplikaci EDICON údaje manuálně doplnit.

Jaká je % spolehlivost učení systému a následného zpracování?

Cca 80% tuzemských faktur se zpracuje na 100%, u ostatních je třeba doplnit 1-2 chybějící údaje, a to je možné učinit kopírováním textu z PDF.

Jak dlouho trvá zpracování jedné faktury?

5 sekund, u skenované faktury až 30 sekund.

Jak je zajištěná bezpečnost proti napadení?

V případě cloudového rozhraní využíváme plně zabezpečená úložiště největších světových providerů.

Jak přesvědčit dodavatele, aby neposílal papírové faktury

Máme pro dodavatele připravený speciální email, kde jim vysvětlujeme, že faktury v elektronické podobě jsou proplaceny rychleji a bez chyb.

Umíte zahraniční faktury?

Zatím omezeně, ale můžeme se naučit konkrétní typ častých faktur za poplatek.

Je archív dostatečně průkazný pro kontrolu z finanční správy?

Ano. Archiv obsahuje  auditní stopu. Časové razítko plánujeme v létě 2022.

Jak dostanete fakturu do systému?

Existují 3 možnosti. 1. Faktura se sama nahraje z lokálního disku (nebo Google Discu, Sharepointu) uživatele. 2. Faktura se načte sama z předem určeného emailu. 3. Fakturu je možné vkládat  do systému „Drag and drop“.

Funguje archív a schvalování i na mobilních zařízeních?

Ano, jak formou responsivní webové stránky, tak formou aplikace pro Android nebo iOS.

Jaké účetní systémy podporujete?

v současné chvíli systém Pohoda,  v nejbližší době Money, Abra Flexi, Abra Gen, Duel, Ekonom, E-pass a další systémy přes import ISDOC nebo ISDOCX.

Jaká je výpovědní doba licence?

Po vypovězení smlouvy (ukončení spolupráce), již následující období neplatíte. Žádné dlouhodobé výpovědní lhůty.

Jaké nabízíte předplatné?

Platba je možná formou měsíčního nebo ročního poplatku.

Pro koho se aplikace EDICON hodí?

EDICON se hodí pro každého, kdo se chce ušetřit náklady A DIGITALIZOVAT účetní doklady:

  •   účetní společnosti
  •   daňoví poradci
  •   veškeré malé, střední i velké podniky
Jaké výhody Vám aplikace EDICON přináší?
  • Úsporu času
  • Eliminaci chybovosti
  • Úsporu nákladů – vše za paušální sazby
  • Přehlednost
  • komplexnost
  • Méně stresu
  • Moderní řešení
Jak aplikace EDICON funguje?

Doklad přijmete formou e-mailu,vyfocení dokladu či vložením přes složky do aplikace EDICON

  •   Uživatel aplikaci EDICON naučí, jak má vypadat a příště ji zpracuje    na 100%
  •   Výstup se posílá do vašeho účetního systému
Co vše EDICON nabízí?
  • Víceúrovňové schvalování
  • Komunikační kanál mezi účetním a zástupcem společnosti
  • Rozpoznání pdf dokladů
  • Elektronický archiv 
  • Napojení na účetní systémy např.  POHODA –číselníky, zakázky, střediska, aktivity
  • Automatické předkontace
  • Odeslání rovnou do účetního systému na 1 klik 
S jakými formáty umí EDICON pracovat?
  • PDF
  • ISDOC
  • Scan  
V jakém formátu je proveden výstup?

Přímé napojení na Pohodu, ISDOC

ODBĚR NOVINEK

Zůstaňte s námi ve spojení. Odebírejte náš newsletter a dozvíte se jako první o novinkách v APLIKACI EDICON.

    Doklady Edicon s.r.o.

    CHYTRÉ FAKTURY EDICON

    Doklady Edicon s.r.o.
    Hrádecká 35,
    312 00 Plzeň

    IČ: 09356291

    Tel.č.: +420 606 336 442

    E-mail: info@edicon.cz

    Copyright 2021 Doklady Edicon s.r.o. Hrádecká 35, 312 00, Plzeň, IČ: 09356291, zapsaná pod spisovou značkou: C 39597 vedená u Krajského soudu v Plzni.