Často
kladené otázky

Nječastější otázky a odpovědi na dotazy.
Jak dlouho trvá nasazení Eduarda

1 hodina instalace a napojení, 1 měsíc test, postupné nasazení modulů

Kolik se uspoří nasazením Eduarda

Dle našich zkušeností 1 -2 hodiny denně pro účetní

Musí se papírové faktury scanovat a kdo to dělá?

Je možné je scanovat, ale lepší je, když je zákazník posílá přímo v PDF bez skenování nebo je vyfotí do aplikace telefonem.

Umíte digitalizovat i účtenky?

Ano, ale jejich rozpoznávání je méně přesné a vyžaduje manuální doplnění.

Jaká je % spolehlivost vytěžování faktur?

Cca 80% tuzemských faktur se vytěží na 100%, u ostatních je třeba doplnit 1-2 chybějící údaje, a to je možné učinit kopírováním textu z PDF.

Jak dlouho trvá zpracování jedné faktury?

5 sekund, u skenované faktury až 30 sekund.

Jak je zajištěná bezpečnost proti napadení?

Data jsou uložena na lokálním disku uživatele, k datům nemá tudíž přístup někdo jiný.

Jak přesvědčit dodavatele, aby neposílal papírové faktury

Máme pro dodavatele připravený speciální email, kde jim vysvětlujeme, že faktury v elektronické podobě jsou proplaceny rychleji a bez chyb.

Umíte zahraniční faktury?

Zatím omezeně, ale můžeme se naučit konkrétní typ častých faktur za poplatek.

Je archív dostatečně průkazný pro kontrolu z finanční správy?

Ano. Archiv obsahuje, jak auditní stopu, tak časové razítko.

Jak dostanete fakturu do systému?

Existují 3 možnosti. 1. Faktura se sama nahraje z lokálního disku (nebo Google Discu, Sharepointu) uživatele. 2. Faktura se načte sama z předem určeného emailu. 3. Fakturu je možné vkládat  do systému „Drag and drop“.

Funguje archív a schvalování i na mobilních zařízeních?

Ano, jak formou responsivní webové stránky, tak formou aplikace pro Android nebo iOS.

Jaké účetní systémy podporujete?

Pohoda, Money, Abra Flexi, Abra Gen, Duel, Ekonom, E-pass a další systémy přes import ISDOC nebo ISDOCX.

Jaká je výpovědní doba licence?

0 dní. První měsíc je zdarma.

Je možné si systém koupit za jednorázovou cenu?

Toto možné není, ale v měsíčním poplatku je již zahrnuta podpora a aktualizace.

Kde a jak se doplňuje zaúčtování?

Záleží na preferenci zákazníka. Je to možné přímo v Eduardovi, který může zaúčtování i sám navrhnout nebo si ho zákazník doplní až v účetním systému.

https://www.edicon.cz/wp-content/uploads/2021/08/logo.svg
ODBĚR NOVINEK

Zůstaňte s námi ve spojení. Odebírejte náš newsletter a dozvíte se jako první o novinkách v aplikaci EDUARD.

    Doklady Edicon s.r.o.

    CHYTRÉ FAKTURY EDICON

    Doklady Edicon s.r.o.
    Hrádecká 35,
    312 00 Plzeň

    IČ: 09356291

    Tel.č.: +420 732 433 844

    E-mail: info@edicon.cz

    Copyright 2021 Doklady Edicon s.r.o. Hrádecká 35, 312 00, Plzeň, IČ: 09356291, zapsaná pod spisovou značkou: C 39597 vedená u Krajského soudu v Plzni.